zondag 21 juni 2015

Swapnieuws...

Het is weer zover... bijna zomer dus een goede gelegenheid om weer te swappen.  Mijn swapmaatje liet weten dat ze binnenkort moet afscheid nemen van haar dochter want ze vertrekt voor een jaar naar het buitenland.  Daarnaast neemt 'voetbal' een belangrijke plaats in, in hun leven.  Vermits ik absoluut niets over voetbal weet, was de keuze snel gemaakt.  Met de thema's afscheid en reizen in m'n achterhoofd, ging ik op zoek naar leuke ideetjes.
Ik maakte een weekendtas, een hoes voor een zakdoekdoos (voor de traantjes bij het afscheid) en etste een kaarsenhouder met de tekst: 'distance is just a test to see how far love can go'


Van mijn swapmaatje kreeg ik uiteraard ook een geschenkje.


Yanne is erg blij met de hoes voor de ballon.  Met de zomer in zicht, zal er veel mee kunnen geravot worden.  Het memobord krijgt een eigen plaatsje in m'n naaihoekje en de naaispulletjes komen zeker nog van pas.  BEDANKT, Emilie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten