zondag 21 juni 2015

Tibo-hemdje

Enige tijd geleden was ik op zoek naar een leuk jongenshemdje en zocht Sabrina van Elefance, mensen die een hemdje wilden testen.  Uiteraard was ik heel blij dat ik mee in haar testpanel mocht zitten.  Ik ging dan ook meteen aan de slag en toverde een leuk stofje van soft cactus om in een knap hemdje.  Rune stond model (vermits hij de nieuwe eigenaar van dit juweeltje zou worden) en liet zich met veel plezier fotograferen.





Een heel leuk hemdje, maar nog wel wat groot voor dit smalle manneke.  Gelukkig heb ik hier nog een leuk stofje liggen en kunnen we er nog eentje maken in een maatje kleiner.  De rugplooitjes laat ik dan achterwege zodat het hemdje wat smaller valt.  En dit hemdje... daar groeit hij wel in.  Nu heeft hij er alvast eentje voor volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten