zondag 8 juni 2014

Een nieuwe machine, dat moet uitgetest worden...

Een paar dagen geleden kon ik een singer naaimachine aan een heel gunstige prijs op de kop tikken.  Uiteraard ging ik dit niet aan mij laten voorbij gaan.  Toen die eenmaal op mijn tafel pronkte, kon ik toch geen tijd laten verloren gaan om deze eens te testen. Voor het weekend werden er temperaturen van rond de 30 graden voorspeld dus kon Yanne nog een luchtig kleedje gebruiken.  Om de machine goed te leren kennen, werd het weer een A-lijntje zodat ik al mijn aandacht bij de machine kon houden in plaats van bij het patroon.  Ik waagde me aan een knoopsgat, maar daar liep het toch even mis.  Eerst werd dit op een restje enkele keren uitgeprobeerd en uiteraard lukte dat, tot het kleedje onder de machine kwam en alles blokkeerde.  Aaaaaaah!!  Het mislukte stukje werd netjes weggewerkt en er kwamen drukknoopjes in de plaats.



Het stofje kwam van moda-stoffen in Middelkerke en het patroontje ... tja, dat ken ik intussen al van buiten.

6 opmerkingen:

  1. Waauw Inne, echt goed bezig! Laat maar weten wanneer je je eigen webshop begint! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol... eerst leren deftige knoopsgaten maken.

      Verwijderen
    2. O, maar drukknopjes vind ik ook prima hoor!

      Verwijderen
    3. Ik heb net een hele set gekleurde drukknoopjes besteld. Ze zullen tijdens de vakantie toekomen. Je kan je verzoekje dus al doorgeven :-) Enne... ik wil niemand achteruit steken dus Lotta en Bente mogen ook nog op een homemade geschenkje rekenen.

      Verwijderen
  2. Hey Inne,

    weer een schone creatie van je en echt knoopsgaten zijn niet zo moeilijk. ;-)

    groeten Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Weet niet hoor Lotte... Ik heb het al een paar keer geprobeerd en soms gaat het perfect, maar meestal loopt het slecht af. Ik vrees dat knoopsgaten niet voor mij weggelegd zijn. Ik zal het bij drukknopen moeten houden vrees ik.

      Verwijderen