zondag 19 juni 2016

Flamingo's

Yanne is verzot op 'roze' en laat dat nu juist de kleur zijn die ik niet graag zie.  Drie jaar heb ik gestreden en roze kleding verbannen, maar naar mate de dochter ouder wordt, wordt de strijd ook moeilijker.  Er moesten dus toegevingen gedaan worden.  Het volgend stofje dat ik zou kopen, zou met een roze accentje zijn.  Een uur lang heb ik in de winkel gestaan met maar één doel: hét stofje vinden dat zowel bij Yanne als mezelf een glimlach op het gezicht zou toveren.  En daar lag het... een mooi compromis: een blauw stofje voor mama en roze flamingo's voor Yanne.  Iedereen tevreden!  En weet je... eigenlijk vind ik die roze flamingo's echt wel mooi.  


Yanne is stapelzot van haar nieuwe kleedje.  En ik... ik vind dat ze er prachtig mee staat.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten