zaterdag 11 juli 2015

Grote kindjes willen ook wat.

Na al die kleine babyspulletjes was het tijd om weer eens iets voor 'ons groot volk' te naaien.  Het stofje dat An zou komen verwerken tot een rokje voor Imke, bleef door gebrek aan tijd maar liggen.  Dus... schiet tante maar eens in actie.  Patroontje uit de kast halen en in een mum van tijd was het rokje klaar.  Net op tijd om mee op vakantie te nemen.



Het hemd voor Bente vraagt iets meer tijd en nauwkeurigheid.  Dat kan ik er niet snel eens tussen nemen dus maakte ik in afwachting een kussen.  Voor een jongen?!?  Ja hoor, lang geleden vroeg hij om een lichtgevend spokenkussen.  We vonden toen het ideale stofje, maar dat was wel erg duur om een kussen mee te maken.  Nu, maanden later, ligt datzelfde stofje tussen de 'soldekes'.  Het ideale moment dus om het lang beloofde kussen te maken.  Bente is het wellicht allang vergeten, maar ik denk dat hij het wel nog steeds erg leuk zal vinden.


En natuurlijk mogen we Rune niet vergeten.  Ik was te weten gekomen dat hij graag 'paw patrol' ziet dus maakte ik tussendoor nog snel een t-shirt met één van de gekende hondjes.  Hij was er echt super blij mee!



(En Yanne, die staat gewoon graag op de foto!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten