zaterdag 16 mei 2015

Donderdag kreeg ik onverwacht bezoek van m'n broer en schoonzus.  Ze hadden een klein doosje mee voor mij.  In het doosje zat een leuke verrassing:




 NATUURLIJK WIL IK DAT

Lena en haar zusje Lore zullen pas tijdens de vakantie geboren worden, maar de voorbije dagen had ik al één en ander genaaid voor de geboorte (kwestie van voorbereid te zijn als ze beslissen om wat vroeger te komen).  Dit was een mooie gelegenheid om al een eerste geschenk te geven.


Een naamslinger om aan de couveuse of aan hun bedje te hangen.



Voor elk een warm jasje.



Twee slaapzakjes om een goede nachtrust te garanderen 
(voor als ze iets groter zijn).



Ze kregen elk nog twee kleedjes zodat ze alvast de zomer goed kunnen inzetten.

Ik bedrukte ook nog body'tjes en maakte voor elk een bavetje met een opvangbakje.  
(Maar daar vergat ik foto's van te nemen.)

Alle geschenkjes zijn intussen de deur uit, maar dat maakt dat er weer plaat is voor nieuwe naaiseltjes.  Ik heb nog wel wat inspiratie dus er zal zeker nog iets volgen.

1 opmerking:

  1. heel mooi

    En tussen haakjes nog even dit.
    Een tijdje geleden stelde u zich kandidaat om patroontjes voor mij uit te testen. Ik ben begonnen met het uittekenen van het eerste patroon, een jongenshemd. Naar welk e-mailadres kan ik u de link sturen om bij de uit te testen patronen te geraken? Stuur mij een mailtje (lecluyse.dewulf@telenet.be)
    Gr Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen