zondag 28 mei 2017

Mare krijgt konijntjes

Toen ik naar de winkel reed om effen tricot te halen om Yanne haar T-shirts af te werken, bedacht ik me dat Mare de enige in de familie was die nog geen home-made kleertjes had gekregen.  Tijd om daar verandering in te brengen.  Ik ging neuzen tussen de nieuwe stofjes en jawel... ééntje sprong toch wel heel erg in het oog.  Een prachtig konijnenstofje.  Ik wist onmiddellijk wat het zou worden.  Ik liet An het stofje zien en gelukkig viel het onmiddellijk in de smaak.  En dus kon ik aan het werk.
Dit was het resultaat:


De kleertjes werden gepast en goedgekeurd en er werden onmiddellijk nog wat broekjes besteld.  De naaimachine draaide op volle toeren en intussen is Mare trotse eigenaar van nog 5 nieuwe broekjes.  Deze werden een maatje groter gemaakt zodat ze er zeker tot het einde van de zomer in kan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten