dinsdag 2 mei 2017

Allemaal streepjes...

Zowat een jaar geleden kreeg ik 2 lappen stof met streepjes.  Ik zag er echt geen kledingstuk in en dus bleven die lappen in de kast liggen.  Vorige week kwam ik de stof terug tegen en legde ze midden op de tafel in de living.  Ik heb er een week naar gekeken en hoopte op een goede ingeving want ik moest en zou die stoffen verwerken.  En ja, plots wist ik het... een pyjama was de oplossing.  De lappen waren meer dan groot genoeg voor 2 pyjama's dus maakte ik eerste een kleinere testversie en wil binnenkort nog eentje voor Yanne maken.
Tijdens het naaien werd ik gadegeslagen door een schattige 2.5-jarige.  Toen de pyjama vorm kreeg kwam dan uiteindelijk de vraag: 'Voor mij?'.  En vermits dit exemplaar nog op zoek was naar een nieuwe eigenaar, kwam dat eigenlijk mooi uit.  Kleine Sam koos een prentje voor op de shirt en ging 's avonds naar huis met een nieuwe pyjama van tante.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten