zondag 14 augustus 2016

Dag 31: We doen iets speciaals

De laatste dag van m'n naaimaand is aangebroken.  Dag 31...  Dat moest iets speciaals worden.  Iets dat ik niet elke dag maak.  Ik heb even moeten zoeken, maar uiteindelijk bij het sorteren van m'n patronen kwam het idee.  Het was intussen een jaar geleden dat ik prematuurkledij had gemaakt.  Toen was het voor de nichtjes en voor de kindjes van m'n collega.  Deze keer zou ik voor het ziekenhuis naaien.  Ik knipte en naaide 10 couveusehemdjes.  Maar... na 4 hemdjes was de velcro op.  De eerste 4 hemdjes worden straks weggebracht.  De andere 6 liggen klaar om afgewerkt te worden en zullen ook al snel kunnen gebracht worden.

En dacht je dat de zin om te naaien nu voorbij is?!?  Natuurlijk niet.  Ik heb immers nog steeds geen jas gemaakt voor Yanne en er liggen nog een paar gesneden projectjes klaar.  Vanaf nu zullen er weer af en toe een paar naaidagen overgeslaan worden, maar er volgen deze maand zeker nog enkele afgewerkte stuks.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten