zaterdag 5 maart 2016

Wat deden we in februari?

Goh, intussen is het al maart en heb ik nog niet geblogd over wat we in februari deden. We gaan dus maar van start...
Tijdens de krokusvakantie was het erg nat en koud.  Gelukkig werden er in Oostende indoor bewegingsactiviteiten voor kleuters georganiseerd.  Uiteraard waren we van de partij.  Springen, kruipen, lopen, dansen,... we deden het allemaal mee.











Uiteraard werd er ook genaaid.  Na al de A-lijn kleedjes die ik al maakte was het tijd voor iets nieuws.  Ik maakte een tuniekje.  Yanne was er super blij mee.  Ik denk dat dit een favorietje wordt voor de zomer.



Eind februari kwam er een nieuwe zetel in huis.  Ik sprak er al lang van en nu was het zover...  Die zetel kwam in een reuze grote doos toe.  En laat dat nu juist hetgeen zijn wat Yanne zo leuk vond.  Na wat snij en schilderwerk, werd het een volwaardig huis!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten