dinsdag 29 maart 2016

over verjaardagen en onderbroeken...

Morgen is Bente jarig.  Om heel wat tijd uit te sparen met zoeken naar een fantastisch kado, maakte ik het mij gemakkelijk en belde hem gewoon op om te vragen wat hij wou.  'Voor mij is het gelijk,' zei hij dan...  Waarop ik dacht: 'Ai, nee toch.'  Maar toen kwam het: 'Liefst iets van star wars.'  En dat was het antwoord waar ik op wachtte.  'Dus,' zei ik, 'als het voor u gelijk is, zijn onderbroeken van star wars ook goed?'  'Ja, hoor,' lachte hij, 'dat vind je toch niet!'
Maar dan kende hij zijn meter nog niet goed...
De cameo werd boven gehaald en op één, twee, drie werden twee boxershorts omgetoverd in echt star wars ondergoed.  Hij krijgt dus onderbroeken!
Natuurlijk heb ik nog wat star wars gadgets gekocht en wanneer de nieuwe film uit komt, mag hij hier ook nog een exemplaar van verwachten, maar eerst laat ik hem wel even in de waan dat de onderbroeken zijn verjaardagskado zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten