maandag 3 augustus 2015

Soms heb ik wel eens een stofje dat ik absoluut wil hebben, maar als het dan thuis in de kast ligt, weet ik eigenlijk niet echt wat ik ermee wil maken.  Dit was zo'n stofje...  Het lag intussen al een jaar in de kast.  Oorspronkelijk zou het een kleedje worden, maar omdat ik geen patroontje naar m'n zin vond dat bij dit fantastische stofje paste, bleef het gewoon in de kast liggen.  Tot nu... ik vond een zalig patroontje van een trui en wist onmiddellijk dat dit het zou worden.  Het kwam mooi uit dat Yanne zelf voorstelde om een middagdutje te doen want toen ze wakker werd lag haar knuffel achteraan in haar bed te wachten met een nieuwe trui aan.  Een trui met een kap (wat blijkbaar heel
belangrijk is als je 2 bent).








2 opmerkingen:

  1. waaaaw, ik zag deze juist op facebook passeren, gewoonweg geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een super eenvoudig patroontje met een heerlijk resultaat. De stofjes voor de volgende twee truien liggen al gesneden klaar. Deze keer maak ik er ook eentje met cuddle fleece aan de binnenkant. Lekker warm en zacht voor de winter.

      Verwijderen