maandag 6 juli 2015

kaartjes maken

Enkele maanden geleden kwam Lotte naar hier om eens te kijken hoe de cameo werkte en met succes, want enige tijd later pronkte er bij haar ook zo'n fantastische machine.
Gisteren was het mijn beurt om eens bij haar te gaan kijken hoe zij al die prachtige kaartjes maakt.  Ik heb er enorm van genoten.  Eerst kreeg ik een hele degelijke uitleg over alle nodige materialen.  Nadien gingen we aan de slag om zelf een kaartje te ontwerpen.  Ik testte de copic markers en kwam tot volgend resultaat:


Uiteraard ben ik na het maken van dit leuke kaartje al helemaal over de streep getrokken, maar de aankoop van zo'n copic markers is behoorlijk duur dus denk ik dat ik nog maar even afwacht en misschien kan ik ze wel ergens tweedehands vinden.

Bedankt Lotte voor de fijne namiddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten