zondag 3 mei 2015

Swapnieuws...

Zo'n 4 maanden geleden kreeg ik de vraag of ik iets wou maken voor een baby'tje dat op komst was.  Dat zijn zowat de geschenkjes dat ik liefst maak, dus heb ik uiteraard volmondig 'ja' gezegd.  Ik had heel wat tijd om een geschenkje te maken, maar vermits het geslacht niet vermeld werd, moest er eerst wel wat speurwerk aan te pas komen.  Ik volgde de mama via facebook en kreeg al snel het vermoeden dat er een dochtertje geboren zou worden.  Vermits er in de familie nog wel wat meisjes op komst zijn, nam ik het risico om een volledig meisjes pakket klaar te maken.  Het zou zeker nog van pas komen.  En het bleek een risico te zijn, want op 1 mei meldde Mattia zich aan, een flinke ZOON.  Het pakje werd dus terug geopend en zal nu een andere eigenaar krijgen, maar uiteraard was er wel al even over een jongens-geschenkje nagedacht en dus ging ik nog dezelfde avond aan de slag.  Intussen is er een pakje onderweg naar Mattia met volgende inhoud:



Hopelijk zijn de kersverse ouders blij met het geschenkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten