maandag 20 april 2015

Swapnieuws...

Een paar dagen voordat de geschenkjes open mochten van de Paasswap kreeg ik een mailtje dat mijn naam bij de loterijswap uit de trommel was gekomen.  Dat wil zeggen dat je zo'n 10 dagen tijd krijgt om rond een opgegeven thema een swap te maken.  Deze keer weet je wel wie je swapmaatje is.  Weerom zou iemand van het beheer voor mij een pakje maken en ik dus ook voor haar.  Ons thema was 'kant'.  En mijn eerste idee daarbij was 'oh nee, toch geen kant, zo oubollig'.  Niet echt de juiste ingesteldheid dus.  Nadat alles even bezonken was, ging ik op zoek naar inspiratie en begon al snel te knutselen.  Te snel blijkbaar want alles vloog aan dezelfde snelheid in de vuilbak.  Dus ben ik weer terug wat inspiratie gaan opdoen.  Deze keer ging ik te rade bij een facebookgroepje waar ik lid van ben.  En wat blijkt... m'n swapmaatje is daar ook lid en had blijkbaar hetzelfde idee als ik.  Zij had intussen haar vragen al gesteld en daar heb ik dan stiekem ook gebruik van gemaakt.  Met de nieuwe info op zak, ging ik op zoek en kwam uiteindelijk volgende foto's tegen:

 


En dit bracht me op een idee.  Naaien blijft m'n passie dus wou ik absoluut ook voor deze swap zelf iets naaien.  Op het pinterestbord van m'n swapmaatje vond ik een patroon van een leuke tas (en dat kan toch elke vrouw gebruiken hè) en in combinatie met het idee hierboven maakte ik dit:

 

Absoluut niet oubollig, al zeg ik het zelf!





En uiteraard hoort er een leuke portemonnee bij een leuke tas:


Tenslotte etste ik nog 'een kantje' op een pot.  Deze pot kan gevuld worden met 'crea-spulletjes', snoepjes of andere kleine dingetjes waar je instant happy van wordt.  Er staat nl op: 'Geluk zit in een klein potje'.



Hopelijk vindt m'n swapmaatje het een leuk geschenk.

Ik kreeg zelf ook een geschenkje: een hele grote strandtas, een super leuke T-shirt voor Yanne en een tekstbord dat binnenkort een mooi plaatsje krijgt in m'n naaikamertje.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten