dinsdag 7 april 2015

Swapnieuws...

Lente, Pasen,... elke reden is goed om aan een swap mee te doen.  Ik mocht iets maken voor een kleuterjuf.  Makkelijk, zou je denken.  Maar als je weet dat de dame in kwestie zelf heel erg handig en creatief is, is het moeilijk om origineel uit de hoek te komen.  In plaats van 'origineel' koos ik daarom voor 'praktisch'.  Elke juf kan een grote, stevige zak gebruiken.  Ik maakte er een passende pennenzak en een schriftje bij.  Voor de kindjes maakte ik een sleutelhanger en voegde wat chocolade bij.  Hopelijk zijn ze tevreden.  Naar goede gewoonte ben ik vergeten hier een foto van te trekken dus als m'n swapmaatje eentje doorstuurt plaats ik die hier later bij.

Et voila, de foto van m'n swapmaatje:



Zelf kreeg ik een geschenkje van één van de beheerders uit de groep.  Volgende zomer zal er buiten een 'tuinmannetje' pronken.  Ik kreeg nog een pennenzak en een speldenkussentje met een slak op.  Yanne werd ook verwend.  Ze kreeg een nieuwe trui (die we zelf nog in lengte kunnen aanpassen) en is hier SUPER blij mee.


 

Voor mij was het zeker een geslaagde swap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten