maandag 30 maart 2015

Slaap kindje slaap

Gisteren was het stoffenspectakel en als hobbynaaister is dat uiteraard de place to be.  Een grote hal met enkel stoffenkraampjes, wat wil je nog meer?!?  En dus gingen Yanne en ik eens snuisteren tussen al dat moois.  We vonden dan ook absoluut de perfecte stofjes om nog iets leuks te maken voor de komende babyboom.  Eén van de stofjes van onze buit had heel leuk geschilderde tekeningetjes.  Ideaal voor een baby/peuter-dekentje.  En zeg nu zelf, wie kan dat niet gebruiken!
Dus na een helse terugrit (lees: intussen ziek geworden kind in de auto), werd het dekentje met veel precisie in elkaar gestoken.  Ik was echt blij met het resultaat.  Tot er mij werd gezegd: 'Dit is wel een stofje voor jongens hè en je weet toch dat we tot nu toe enkel weet hebben van meisje die op komst zijn...'.  Tot daar het (over de top) enthousiasme... En ja, ze hebben gelijk.  Het is eigenlijk wel een jongensstofje.  (Wat niet weg neemt dat Yanne dit dekentje absoluut fantastisch vindt.)
Dus komt er nu een algemene oproep: Aan alle 'ouders-in-wording', gelieve een super schattige zoon op de wereld te zetten, dan heb ik al het gepaste geschenkje in huis! :-)

Dit is het fantastische stofje:



En zo ziet het lekker zachte knuffeldekentje er uit:


Voorlopig blijft het nog even hier, maar ik ben zeker dat er op een dag een pracht van een kereltje onder dit dekentje zal liggen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten