zaterdag 14 februari 2015

swapnieuws...

Al heel snel na de meet en greetswap werd de valentijnswap georganiseerd.  Ik mocht deze keer iets voor Greta maken.  Ze kon nog een klein zakje gebruiken, maar... alleen een klein zakje is toch echt wel zielig.  Ik kreeg heel erg weinig informatie en dus moest ik zelf op speurtocht.  Na wat zoekwerk kwam ik te weten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben en dat ik dus toch nog wel wat info langs deze weg kon verkrijgen.  Zo kwam ik te weten dat ze twee kleinkinderen (jongens) heeft.  Nu kon ik wel aan de slag!  Er werd een handtas en een klein tasje voor Greta genaaid.  Op een snoeppot werd 'Greta's potje' geëtst.  En de kleinkinderen... die krijgen een nieuwe speelmat en enkele autootjes voor als ze bij oma komen spelen.



Ik werd door Heleen verwend.  Ze gaf me volgende geschenkjes:


Yanne kreeg een luiertje en een bavetje voor haar pop en een sleutelhanger.  Ikzelf kreeg een kaarsje, een speldenkussentje, een gepersonaliseerd schriftje en een etui met 4gekleurde balpennen.
We waren beiden heel blij met onze geschenkjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten