zaterdag 14 februari 2015

Hout bedrukken

Tijdens mijn zoektocht naar leuke, creatieve ideetjes om op school te knutselen kwam ik een werkwijze tegen om een foto op hout te drukken.  Uiteraard moest ik dat eens uittesten!  En ja hoor, het bleek eigenlijk niet zo moeilijk te zijn.  Ik zocht een leuke recente foto van Yanne en ging aan de slag. 



Door de stukjes die hier en daar ontbreken, krijgt het een beetje een verweerde retro look.  Als probeerseltje vind ik het best geslaagd, maar volgende keer probeer ik zeker eens een zwart-wit of een sepia foto.
De foto werd op een hartvormig doosje gedrukt en kreeg van Yanne direct een goede bestemming.  Bompapa mag haar doosje hebben om chocolaatjes voor Yanne in te bewaren.  (Het kind droomt van chocolade, denk ik.  En natuurlijk ook van haar bompapa.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten