vrijdag 30 januari 2015

Swapnieuws...

Ik vrees dat swappen verslavend is.  Toen er na de santaswap een meet and greet swap, een valentijnswap en een babyboomswap werden aangekondigd, wist ik vrijwel onmiddellijk dat ik ze allemaal zou mee doen.  Intussen werd de meet and greet swap verzonden.  Het enige dat ik van mijn swapje wist, was de leeftijd, de lievelingskleur en de gezinssituatie.  Na enig speurwerk, kwam ik te weten dat ze graag thee drinkt en dat werd dan ook het uitgangspunt van mijn knutselwerkje.
Ik maakte een lunchtas die je kan openvouwen tot een placemat.  Deze tas werd gevuld met twee theeglazen waar ik een tekst op etste, een doosje thee en een koekje.
Ik hoop dat ze er blij mee is!  Deze foto stuurde ze nadien door:



Zelf kreeg ik een mooie ketting en een uiltje.  Yanne kreeg een haarspeldje, oorbelletjes (die ze misschien in de toekomst kan dragen) en een draagzak voor haar pop.  Haar buggy'tje werd onmiddellijk aan de kant geschoven en Nona mag nu in de draagzak mee op uitstap.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten