donderdag 6 november 2014

slaap kindje slaap

Yanne sliep al enkele nachten heel slecht.  Veel wakker worden, huilbuien, ...  en uiteindelijk wou ze zelfs niet meer naar bed.  Vermits ik nogal op mijn nachtrust gesteld ben en Yanne haar nachtrust broodnodig heeft, moest er hier verandering in komen.  Lampje aan, lampje uit, muziekje op, muziekje af, een extra knuffel,... niets hielp. Tot ik eergisteren tussen de huilbuien door aan een nieuwe pyjama begon te naaien.  Toen Yanne gisteren moest gaan slapen, werd de nieuwe pyjama uit gehaald.  En, je raad het nooit... de rust keerde op slag weer!  Yanne gaat nu terug graag slapen en doet pas 12u later haar oogjes weer open.  Wat uiteindelijk haar probleem was, weet ik nog steeds niet, maar als ik het kan oplossen met een lapje stof ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten