zaterdag 23 augustus 2014

De herfst is in het land...

De dagen worden korter en de temperaturen zijn al weer een heel stuk naar beneden getuimeld.  Stilaan tijd dus om aan de herfstkleding te werken.  Een herfst- en winterjas voor Yanne stond bovenaan mijn lijstje dus wat kan je dan beter doen op een avond dat dochterlief niet kan slapen door het verschrikkelijke onweer?  Wel ja, aan de jas beginnen...  Voor het patroon baseerde ik me op een jasje dat ik vorig jaar voor Yanne maakte.  Ik hertekende het voorpand en gebruikte een lekker warme fleece als voering.  Ik had al dikwijls een rits ingezet, maar nooit eentje dat halverwege m'n werk stopte.  Een hele uitdaging dus omdat ik geen duidelijke uitleg hiervoor vond.  Maar allé, oefening baart kunst dus de volgende keer komt het hopelijk in orde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten