donderdag 10 juli 2014

Een eerste 'ottobre-naaiseltje'

Toen vanmorgen de zomer en de herfst editie van ottobre in de bus viel, begon het al weer te kriebelen om te beginnen naaien.  Hoewel ik me voorgenomen had om vandaag het huis eens onder handen te nemen, kon ik het niet laten om toch eerst eens te kijken welke leuke patroontjes er in staan.  Samen met Rune en Yanne bladerde ik door de boekjes en bij zowat elk blad kreeg ik te horen: 'Is dat voor mij?' of 'Mag ik dat hebben?'.  Rune wist alvast wat hij wou.  En zo kwam het dat enkel de benedenverdieping onder handen werd genomen zodat er nog tijd overbleef om toch nog wat te naaien.  Toen Rune 's middags besloot om samen met Yanne een dutje te doen, werd het voor mij nog een stuk gemakkelijker om het eerste 'ottobre-hemdje' af te werken.

Dit was het resultaat:

En ja, Rune was nog maar eens de gelukkige...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten