zondag 4 mei 2014

Samen sterk tegen kanker!

Intussen is het mooie initiatief 'levensloop', dat draait rond solidariteit en fondsenwerving voor de strijd tegen kanker bij iedereen wel bekend. Ook wij (ons schoolteam) willen steunen, maar omdat lopen niet echt 'ons ding' is, willen wij ons op een andere manier inzetten om toch een steentje bij te kunnen dragen.  Rond eind mei willen we, net zoals onze actie voor 'music for life', de ouders van de kinderen van de derde graad warm maken om hun keukenschort aan te trekken en taart, wafels, pannenkoeken of andere lekkere dingen klaar te maken.  Dit lekkers wordt dan op school netjes ingepakt en door enkele leerlingen verkocht in een standje aan de schoolpoort.  Uiteraard zal ik ook een taart bakken en misschien kan ik wel samen met de kinderen van de klas koekjes maken om te verkopen, maar omdat de onderzoeken rond kanker me toch wel nauw aan het hart liggen, heb ik besloten om met mijn stofrestjes nog wat leuke dingetjes te maken om te verkopen.  We zullen misschien geen fenomenaal bedrag bijeen krijgen, maar onder het motto 'elke cent telt', proberen we toch onze duit in het zakje te doen.

Dit zijn al enkele voorbeeldjes van de 'restjesverwerking', maar er komen er zeker nog een heel deel bij!

2 opmerkingen:

  1. Je mag voor mij al een zakdoekdooshoesje reserveren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom maar een keertje in mijn stoffenkast een kleurtje kiezen!

      Verwijderen