donderdag 17 april 2014

ochtendstond heeft goud in de mond...

Vanmorgen waren de vogeltjes al vroeg wakker en vermits mijn raam door het mooie weer nog open stond, mocht ik ook mee genieten.  Yanne daarentegen was aan een inhaal manoeuvre bezig dus deze was met geen stokken wakker te krijgen.  Een goed moment dus om nog eens een nieuw patroontje uit te proberen.  Ik had nog nooit met rekbare biais gewerkt dus dit werd mijn debuut.  De stof die ik gebruikte was oorspronkelijk bedoeld om een rokje mee te maken, maar het lot besliste anders.  Het werd een zomers T-shirtje.  En... ik zou het eens moeten nameten, maar ik denk dat ik uit de overschot nog wel een rokje kan maken.


1 opmerking:

  1. Waauw, heel mooi! Je hebt inderdaad wel prachtige stofjes gescoord op de stoffenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen